Slovenske TV

Podnaslovljene TV

Lokalne TV

EX YU TV

Angleške TV

Nemške TV

Italijanske TV

Ostale TV

MMC TV
06:00
V različnih terminih lahko gledalci Infokanalov spremljajo najpomembnejše novice, dobijo informacije o TV-sporedu, se zabavajo, izmenjujejo svoja mnenja, sodelujejo v kvizih ali se izobražujejo. Infokanali so na sporedu praviloma vsak dan po polnoči do cca 11.00 ure dopoldan, po potrebi pa tudi ob spremembah programa ali odpovedih napovedanih programskih vsebin.
11:15
Pogovor s Katarino Čas in Metodom Pevcem, voditeljica Nadina Štefančič.
11:45
V različnih terminih lahko gledalci Infokanalov spremljajo najpomembnejše novice, dobijo informacije o TV-sporedu, se zabavajo, izmenjujejo svoja mnenja, sodelujejo v kvizih ali se izobražujejo. Infokanali so na sporedu praviloma vsak dan po polnoči do cca 11.00 ure dopoldan, po potrebi pa tudi ob spremembah programa ali odpovedih napovedanih programskih vsebin.
20:00
Zakaj lahko v Avstriji država vsem omogoči stanovanja po dostopnih cenah, pri nas pa so vedno bolj nedosegljiva? Bo novi stanovanjski zakon rešil stanovanjsko krizo?

Slišali boste pretresljivi izpovedi dveh žrtev spolne zlorabe, eno je zlorabljal dedek, drugo oče. A ker sta o tem spregovorili in spolno zlorabo prijavili, se jima je lastna družina odrekla.

Zasebnim radijskim postajam ni več treba vrteti zakonsko predpisanega deleža slovenske glasbe, saj je Ustavno sodišče to razveljavilo. Kaj o tem menijo znani slovenski glasbeniki?

06:00
V različnih terminih lahko gledalci Infokanalov spremljajo najpomembnejše novice, dobijo informacije o TV-sporedu, se zabavajo, izmenjujejo svoja mnenja, sodelujejo v kvizih ali se izobražujejo. Infokanali so na sporedu praviloma vsak dan po polnoči do cca 11.00 ure dopoldan, po potrebi pa tudi ob spremembah programa ali odpovedih napovedanih programskih vsebin.
17:30
Življenjski slog ljudi se je zaradi številnih dejavnikov precej spremenil. Z njim so se spremenile tudi potrošniške navade, posledično pa tudi njihove kršitve. Potrošniki se danes srečujemo s povsem drugačnimi težavami in izzivi kot v preteklosti in jim največkrat nismo kos. V uredništvu oddaje Koda, ki se ukvarja s potrošniškimi težavami, teme izbirajo glede na aktualno dogajanje v Sloveniji, vprašanja in teme jim sporočajo tudi gledalci in gledalke, ki se vse bolj zavedajo, da potrošniki nismo zgolj takrat, ko kupujemo izdelke v trgovini ali plačamo neko storitev, temveč tudi ko sklepamo pogodbe z banko ali zavarovalnico ali ko plačujemo davke za šolstvo, zdravstvo in funkcioniranje države nasploh. Kljub vsemu pa se še vedno ne upamo zahtevati, kar nam pripada. Zato je glavno poslanstvo oddaje Koda, da z opozarjanjem na nepravilnosti ozavešča gledalce in jim pomaga, da si izborijo svoje pravice.
06:00
V različnih terminih lahko gledalci Infokanalov spremljajo najpomembnejše novice, dobijo informacije o TV-sporedu, se zabavajo, izmenjujejo svoja mnenja, sodelujejo v kvizih ali se izobražujejo. Infokanali so na sporedu praviloma vsak dan po polnoči do cca 11.00 ure dopoldan, po potrebi pa tudi ob spremembah programa ali odpovedih napovedanih programskih vsebin.
17:25
Oddaja Ugriznimo znanost na poljuden, sproščen in duhovit način razlaga znanost. S temami o sodobni znanosti in raziskavah prikazuje, da je znanost sestavni del vsakdanjega življenja, da je še kako zanimiva in vznemirljiva. Teme so povezane z dosežki slovenskih znanstvenikov, znanstvenim dogajanjem na svetovni ravni in aktualnimi dogodki.
17:55
Socialni marketing tradicionalne marketinške pristope uporablja za to, da poskuša vplivati na spreminjanje ustaljenih navad, razvad in s tem na postopno odpravljanje škodljivega vedenja. Z odpiranjem oči posamezniku želi vplivati na širšo družbo. Socialni marketing so torej prizadevanja za dobro vse družbe. Odpravljanje globoko zasidranih navad je težko in dolgotrajno delo in prav to je izziv socialnega marketinga. Njegova uspešnost ni opazna v kratkem roku, kar je denimo eden izmed ciljev komercialnega marketinga, prav zato je še pomembnejši.