Arhiv novic

Eurosport odslej gosti OI v Evropi


januarja 2017 v veljavo stopi prebojni partnerski dogovor med Discovery Communications in Mednarodnim olimpijskim komitejem (IOC)

Nova grafična podoba, obogatena z olimpijskimi krogi, odslej prisotna na vseh zaslonih in platformah Eurosporta


Prvi dan novega leta je za Eurosport prelomnega pomena, saj bo takrat tudi uradno postal medijski gostitelj olimpijskih iger v Evropi. Logotip Eurosporta si je nadel olimpijsko podobo, kar naznanja začetek nove dobe tako za vodilnega medijskega ponudnika športnih vsebin v Evropi kot tudi za največji svetovni športni dogodek - olimpijske igre.


Na logotipu sta ena pod drugo združeni dve močni identiteti, Eurosport in olimpijski krogi, med njima pa je kot najvišji simbol športne odličnosti in cilj slehernega vrhunskega športnika zarisan zmagovalni oder za dobitnike medalj.

Novi logotip se je na TV zaslonih, predvajalniku Eurosport Player, portalu Eurosport.com in vseh Eurosportovih profilih na družabnih omrežjih prvič pojavil 1. januarja, tik pred prenosom tekme svetovnega pokala v smučarskih skokih iz Garmisch-Partenkirchna, kjer se je včeraj ustavila legendarna turneja štirih skakalnic. Ta tekma je prvi kamenček v mozaiku več sto ur neposrednih prenosov svetovnih pokalov in svetovnih prvenstev v zimskih športih na Eurosportu, kjer bodo predstave športnikov do Pjeongčanga 2018 natančno beležene.


Med predstavitvijo novega logotipa je Eurosport premierno predvajal tudi svoj novi film, prežet z duhom olimpizma, z naslovom Millions of Journeys, One Destination. Gre za zgodbi dveh športnikov, ki s popolno predanostjo, osredotočenostjo na trening in odločnostjo, da premagata ovire pred seboj, uresničita svoje sanje o olimpijskem nastopu.


Kot medijski gostitelj olimpijskih iger bo Eurosport prek svojih zaslonov večmilijonskemu evropskemu občinstvu ponudil nepozabno izkušnjo veličastnega športnega dogodka. Eurosport se zaveda, da na olimpijskih igrah šteje vsaka sekunda, zato obljublja, da gledalci ne bodo zamudili niti enega trenutka športne akcije v Koreji.


JB Perrette, predsednik in generalni direktor Discovery Networks International: “Navdihovati ljudi po vsem svetu – ta cilj smo si na Discoveryju postavili pred več kot 30 leti in od takrat mu zvesto sledimo. Silno smo navdušeni nad tem, da kot gostitelj olimpijskih iger sodelujemo z eno najmočnejših globalnih športnih blagovnih znamk. Danes tudi mi začenjamo svojo prvo olimpijsko pot, na kateri bomo z našim pristopom in vsebinami, ki bodo dostopne na več zaslonih kot kadar koli prej, popolnoma preoblikovali pojem olimpijskih iger, kot jih doživljajo gledalci, ki jih bo seveda tudi več kot kadar koli doslej.”


Peter Hutton, generalni direktor Eurosporta: “Eurosport ima že ustaljeno prakso spremljanja letnih in zimskih športov skozi celo leto. Veseli smo, da se je naš trud obrestoval na tako sijajen način in bo Eurosport odslej gostil tudi olimpijske igre.”


“Faza načrtovanja pokrivanja OI je v polnem teku, nedavno se nam je v vodstvu produkcijske ekipe pridružil še Bernie Ross, tako da Eurosport v pripravah na svoje prve olimpijske igre leta 2018 res hitro napreduje,” je še dodal.


Discovery Communications in Eurosport imata po dogovoru z Mednarodnim olimpijskim komitejem, ki je bil sklenjen junija lani, ekskluzivne multimedijske pravice za 50 držav in regij na področju Evrope* za olimpijske igre med letoma 2018 in 2024.


*Izvzeta je Francija v obdobju 2018 – 2020. V Združenem kraljestvu bo Eurosport uradni medij za prenose OI 2018 in 2020. Izvzeta je Rusija.